Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

Pakiet internetowy

  •  

    Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:01)

    Witam, mój może "problem" polega na tym, że aktywowałem pakiet internetowy na telefon 500 MB za 15 zł nie będąc w pełen świadom, że 15 zł to nie pieniążki z konta, tylko fakturka. Gdy dowiedziałem się o tym, spróbowałem wyłączyć owy pakiet na Orange On-Line, lecz fakturka na +15 zł została już wystawiona z terminem zapłaty. Po próbie wyłączenia pakietu internetowego na orange online przyszedł na mój telefon komórkowy sms informujący, że usługa zostanie wyłączone w dniu nowego okresu rozliczeniowego (co potwierdza to, że juz 3 dzień mi zmienia status na orange online - w trakcie zmian) ALE faktura jest wystawiona, więc na miesiąc na który przyszedl sms, który mnie o tym poinformował bedzie wkrótce zapłacona kwota, która uwzględnia owy pakiet. Moje pytanie brzmi - czy przy kolejnym okresie rozliczeniowym, jak włączę spowrotem pakiet, internet będzie działal normalnie czy 15 zł w błoto?

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:25)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam, mój może "problem" polega na tym, że aktywowałem pakiet internetowy na telefon 500 MB za 15 zł nie będąc w pełen świadom, że 15 zł to nie pieniążki z konta, tylko fakturka. Gdy dowiedziałem się o tym, spróbowałem wyłączyć owy pakiet na Orange On-Line, lecz fakturka na +15 zł została już wystawiona z terminem zapłaty. Po próbie wyłączenia pakietu internetowego na orange online przyszedł na mój telefon komórkowy sms informujący, że usługa zostanie wyłączone w dniu nowego okresu rozliczeniowego (co potwierdza to, że juz 3 dzień mi zmienia status na orange online - w trakcie zmian) ALE faktura jest wystawiona, więc na miesiąc na który przyszedl sms, który mnie o tym poinformował bedzie wkrótce zapłacona kwota, która uwzględnia owy pakiet. Moje pytanie brzmi - czy przy kolejnym okresie rozliczeniowym, jak włączę spowrotem pakiet, internet będzie działal normalnie czy 15 zł w błoto?



    Pakiet zostanie wyłączony z końcem cyklu rozliczeniowego. Zatem jak usługa zostanie wyłączona z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, za który z resztą opłata została Ci naliczona na fakturze, w przyszłym okresie rozliczeniowym pakiet nie będzie działał i nie będą naliczane opłaty.

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:31)

    Czyli 15 zł które zapłacę leci w błoto? 09.09.2013 mam zapłacić  kwotę + 15 zł a 25.09.2013 zostanie ona wyłączona.(od 25 w górę to ten miesiąc za który 09.09.2013 będzie zapłacone)

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:36)

    to jest odpowiedź na post:

    Czyli 15 zł które zapłacę leci w błoto? 09.09.2013 mam zapłacić  kwotę + 15 zł a 25.09.2013 zostanie ona wyłączona.(od 25 w górę to ten miesiąc za który 09.08.2013 będzie zapłacone)



    26-08-2013 została Ci wystawiona faktura, na której masz naliczony abonament za okres 26-08-2013 - 25-09-2013 oraz opłatę abonamentową za pakiet 500MB za okres 26-08-2013 - 25-09-2013. Opłaty abonamentowe są zawsze naliczane z góry.

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:42)

    Skoro mam naliczone +15 zł opłaty za pakiet w okresie  26-08-2013 - 25-09-2013 to pakiet internetowy zostanie aktywowany 09.09.2013? 

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:46)

    to jest odpowiedź na post:

    Skoro mam naliczone +15 zł opłaty za pakiet w okresie  26-08-2013 - 25-09-2013 to pakiet internetowy zostanie aktywowany 09.09.2013? 



    Wydawało mi się, że już masz aktywowany pakiet....
    Jaką masz ofertę? - Mix czy abonament? Kiedy zlecałeś aktywację pakietu? I czy dobrze rozumiem, że cykl rozliczeniowy zaczyna się u Ciebie 26 dnia każdego miesiąca?

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:55)

    Nie mam włączonego pakietu.  26 każdego miesiąca to dzień, w którym przychodzą mi pieniadze na konto telefonu. Posiadam smart plan mix. Mam sms, ze usługa zostanie wyłączona 25-09-2013 (na orange online status " w trakcie zmian" od 3 dni). Gdy dzwonie na *500 jest potwierdzone, że usługa jest wyłączona.

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 01:58)

    to jest odpowiedź na post:

    Nie mam włączonego pakietu.  26 każdego miesiąca to dzień, w którym przychodzą mi pieniadze na konto telefonu. Posiadam smart plan mix. Mam sms, ze usługa zostanie wyłączona 25-09-2013 (na orange online status " w trakcie zmian" od 3 dni). Gdy dzwonie na *500 jest potwierdzone, że usługa jest wyłączona.



    Jeżeli zatem zlecałeś aktywację usługi po 26-08-2013, czyli w trakcie bieżącego cyklu rozliczeniowego, to usługa zostanie włączona z początkiem kolejnego cyklu, czyli 26-09-2013 i na fakturze z dnia 26-08-2013 nie powinna być naliczona opłata za pakiet. Chyba, że zlecałeś aktywację jeszcze w poprzednim cyklu, to pakiet powinien być włączony od 26 sierpnia i wtedy opłata za pakiet na fakturze z dnia 26 sierpnia powinna być naliczona. Kiedy więc zleciłeś aktywację pakietu?

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 02:06)

    Jeśli mam wiadomość sms, że usługa zostanie wyłączona 25-09-13 to znaczy, że próbę wyłączenia wykonałem po 26, a włączenia przed 26. Na stronie pisze mi, że okres rozliczeniowy to 26-08-13 - - - 26-09-13 i kwota do zapłaty 75 zł z groszami. Jestem pewien, że pakiet włączyłem przed 26. 


    EDIT: mam sms, że usługa 500 MB "zostanie włączona 27-08-2013", lecz nie mam dostępu do internetu.

  •  

    Odp: Pakiet internetowy (31.08.2013, 02:12)

    to jest odpowiedź na post:

    Jeśli mam wiadomość sms, że usługa zostanie wyłączona 25-09-13 to znaczy, że próbę wyłączenia wykonałem po 26, a włączenia przed 26. Na stronie pisze mi, że okres rozliczeniowy to 26-08-13 - - - 26-09-13 i kwota do zapłaty 75 zł z groszami. Jestem pewien, że pakiet włączyłem przed 26. 


    EDIT: mam sms, że usługa 500 MB "zostanie włączona 27-08-2013", lecz nie mam dostępu do internetu.



    Zatem pakiet internetowy został Ci aktywowany - jego stan sprawdzisz na Orange On-Line w zakładce stan konta i pakietów.

    Brak dostępu do Internetu to już inna kwestia. Sprawdź, czy masz prawidłowo skonfigurowany telefon. Konfiguracje znajdziesz TUTAJ. Jeżeli konfiguracje są OK, skontaktuj się z BOK *100 i poproś, aby sprawdzili, czy masz aktywną usługę Pakietowe przesyłanie danych na numerze.

aktualnie na forum znajduje się 785 gości i 11 zalogowanych użytkowników